Faceți căutări pe acest blog

luni, 21 martie 2011

pre langa noi trecand frumusetea./risipitoarea privire de gratie a "lucrurilor mici"

Un comentariu:

  1. Un ospãt de prieteni

    "Iatã-ne cu paharele în mâini,ocrotindu-le ca mici refugii de cristal
    Cu zâmbetul mascat pe figurã,surprinsi de linistea rãsãritã din neant
    Si ceva din noi ne facem sã ne simtim strãini si reci

    Am stat împreunã la masa vietii si ne-am ospãtat împreunã împãrtind bucatele
    Cu hohote grozave din care izbucnea viata si pofta strasnicã cu care o simteam
    Ne-am privit în ochi,intrând fãrã voie în grãdina sufletului nostru
    Dupã care am stat unul lângã altul,ascultând timpul ce trecea linistit
    Si nu ne-am spus nimic
    Si acum este momentul în care ne pare rãu pentru tãcerea aceea...

    Sã ne rugãm împreunã ca aceea tãcere sã nu devinã o mare calmã de substantã
    În care suntem împinsi în derivã de valuri monotone si egale
    Putem privi cerul si soarele si putem spera la ziua de mâine cu mândrie
    Pentru cã întotdeauna când ne vom aduce aminte de trecut,vom zâmbi rãsfãtati
    Ca niste copii bucurându-se total de fericirea clipei suspendate în timp
    Si stim cã nu vom uita si stim cã orice s-ar întâmpla,trecutul este în noi
    Ca o carte"
    (poem de Jim Morrison)

    RăspundețiȘtergere