Faceți căutări pe acest blog

luni, 9 februarie 2015

GLOD

  


Paşi-mi se pierd prin rumoare.
Timpu-mi se scutură.
Prin amintiri strecurându-mă,
M-am pierdut de izvoare.

Cuvintele-mi scad privirea.
Ochiu-mi nu se mai regenerează-n nimic.
Peste streaşinile sunetului târziu
Urechea-mi trădează uimirea.

Nu mi-e nici cald. Dar nici rece.
Clipele toate-mi robotesc în zadar.
Aiuritor se-ascunde şi-ultimul vis
În rana ultimei arce.

Din când în când răspund la un nume.
Genericu-mi nume înscris pe-o hârtie.
Aş avea dreptul, probabil, la un surâs...
Un rânjet se-ntoarce din lume...

Pe-o cărare întoarsă din drum
Mă preumblu-ntr-un petec de seară.
Din treptele scorburii-mi se preumblă
Umbra-mi, preschimbată în scrum.

Nu mi-e nici rece. Nici cald.
Din amintiri mă strecor spre amiază.
Un nume-mi răstoarnă umbra urechii
Sub care clipele-mi scad.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu