Faceți căutări pe acest blog

joi, 9 ianuarie 2014

Încă o poveste cu porumbei



Da. Au dreptate, porumbeii. Eu sunt vinovată, pentru moartea, ieri, a unuia dintre ei. Pentru că mi s-a pus în vedere să nu le mai aduc grăunţe, de către un ins mic, pricăjit, urât mirositor – ca fiinţă, iar eu le-am adus şi ziua următoare, ziua în care, la ieşirea de la birou, l-am văzut pe unul din ei – porumbel alb, chiar – omorât metodic, lângă un trotuar. Şi astăzi le-am adus grâu, dar ei nu au mai venit să mănânce. M-am gândit că sunt speriaţi, Că, deşi stăteau pe aceleaşi sârme de înaltă tensiune, observând că am pus grâunţe, nu vin la grâu de frică. Am aşteptat vreo 20 de minute, dar ei tot sus stăteau şi tot nu veniseră la grâu.
La două ore distanţă, mi-a venit în gând acest impuls – care, probabil, e părerea porumbeilor: din vina mea le-a murit prietenul, astfel încât nu mai mănâncă grăunţe.
Oamenii care miros rău ca fiinţe umane sunt cei mai periculoşi: ochi mici, de viezuri neînţărcaţi, mereu spionând, otrăvind continuu locurile pe unde trec.
Aceştia, deci. În război cu porumbeii, a căror singură .. vină e că, uneori, guanizează locul pre unde se preumblă. Loc care niciodată nu miroase urât, chiar dacă pictura asta nu place multora.
Unii fac răul, pentru că sunt .. rasă superioară. Alţii îl suportă – doar pentru că nu devin lupii de care rasa superioasă are atâta nevoie, încât i-a inventat în sânul speciei sale, homo homini lupus ...


09 ianuarie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu